Sydney's first impression - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Stevens - WaarBenJij.nu Sydney's first impression - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Stevens - WaarBenJij.nu

Sydney's first impression

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bart

26 December 2007 | Australië, Sydney

Aangekomen in sydney merken we al snel dat de mensen hier heel aardig zijn en behulpzaam. Wanneer we in de shuttlebus richting hotel stappen zitten we in dezelfde bus met 5 andere Nederlanders.. afkomstig uit breda, hoezo toeval! Echt heel vreemd als je net een reis van een dag achter de rug hebt. We komen bij het hotel aan en zien meteen al dat Sydney echt friggin amazing is! De 1e avond dat we aankwamen was er nog niet veel te doen omdat het 1e kerstdag was en alles gesloten was, helaas. We kwamen op het hotel aan in een kamer samen met 4 andere gasten die de volgende ochtend weer weg waren dus die hebben we niet veel gesproken. We zijn nog wat door de stad gewandeld maar er was geen kip on the street omdat alles dicht was. Daarna zijn we gaan slapen zodat we er vandaag weer flink tegenaan konden, we werden wakker. Heerlijk weer, 25 graden open lucht zonnetje erbij.. later op de middag werd het nog warmer het was echt heerlijk!!!!!!!!!! We zijn weer de stad in gegaan en nu merkten toch echt dat het een grootse stad is, overal mensen en allerlei winkels het was ook nog eens 50%sale overal vanwege kerst. Dus het was echt een gekkenhuis. We zijn naar Harbour Bridge geweest, de brug van Sydney waar we onze ogen uit hebben gekeken, het uitzicht was echt fantastisch en de mooie parken die erom heen liggen, het opera dat ook echt gigantisch is. We hebben nog een wandeling door het park gemaakt en kwamen echt de vreemdste beesten tegen zoals giant bats die in de bomen hangen te zonnen en vreemde vogels en spinnen. Na een hele dikke wandeling door de stad kwamen we 'thuis' in ons hotel en waren de voglende gasten al gearriveerd, 2 duitsers van rond de 30 jaar die ons verhalen vertelden van toen hun gingen backpacken voor een jaar, nu zijn ze terug voor een 4 weekse vakantie en ze zeggen dat het echt supervet is, maar dat beginnen wij nu ook door te krijgen! Bram heeft zijn surferpants al gekocht en morgen gaan we maar eens naar het strand waar alle surfdudes en chicks rond hangen en waar ook vele clubs enzo zijn. En niet te vergeten het prachtige strand. Vanavond gaan we met onze deutscher freunden de stad om in te kijken waar het uitgaansleven zich bevindt, de duitser kende nog wat plekken van vroegah.

Mijn nieuwe Mobiele nummer in Australia is +610410140513

Foto's kunnen niet allemaal op deze site gedropt worden dus daar moet ik nog even iets op verzinnen!

Peace out, miss u all

• 26 December 2007 - 08:50

Hetty:

goeje reis en good luck

• 26 December 2007 - 09:13

Mario:

Hoi Bart,
    Leuk verhaal man! Hele goeie tijd daar en vergeet vooral niet te genieten!!

• 26 December 2007 - 09:22

Stefane:

Heel veel plezier he, Genieten joooh! KUS!

• 26 December 2007 - 09:57

Boyd:

Vergeet niet de groeten te doen aan tante tilly! En krokodillen billy! Ik ga lekker aan het kerstontbijt! Spreek je snel lekkere vent! Njoy, op naar het strand en met je juicy body de vrouwen inpakken! (uitpakken)!

Lata pata!

• 26 December 2007 - 10:08

Reimus:

Zoww zie die zee en de zon en zo te merken lekker temparatuurtje heerlijk geniet er maar van bart!! Wel op de goede timing je t-shirt uittrekken op het strand hé zodat je meteen in the picture valt at tha ladies.

groetjes

• 26 December 2007 - 10:30

Tamara:

Hey Stevie!
    Haha leuk verhaal man
    Veel plezier! En een hele goede reis!
    XXX Tamara

• 26 December 2007 - 13:59

Steuf:

Netjes heelhuids aangekomen zie ik :). Have fun over there mate.

• 26 December 2007 - 14:39

Rowan:

Haa die Bart! Leuk dat we je belevenissen zo een beetje kunnen volgen.. Heel veel plezier!! xx

• 26 December 2007 - 15:25

Sofie & Koen:

Fijn om te horen dat het goed met je gaat, Dat gaat wel goed komen daar neefje! We houden contact ;)
    Kus van onsssss

• 27 December 2007 - 13:17

Joelle:

Tjongejonge, ik ben echt jaloers! Wij hier in de kou zitten en jullie daar lekker warm;)! Geniet ervan! Maar dat gaat wel lukken zo te zien!

Liefs

• 27 December 2007 - 16:44

Laura:

Veel plezier daar down under! xx

• 27 December 2007 - 20:13

Jan , Yvonne En Kids:

Geniet van deze prachtige reis, we gaan je verhalen zeker volgen! Fijne tijd in het verre Australie. Groetjes