worldtravellers trudy en corne in aussie - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Bart Stevens - WaarBenJij.nu worldtravellers trudy en corne in aussie - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Bart Stevens - WaarBenJij.nu

worldtravellers trudy en corne in aussie

Door: stevie

Blijf op de hoogte en volg Bart

02 April 2008 | Australië, Airlie Beach

Na een toch wel lange vlucht kwamen via Hong Kong in Brisbane aan. Bart wachtte ons op in het busstation. Na 3 maanden eindelijk weer bij elkaar. Na een hotel overnachting hebben wij de camper opgehaald en gevuld bij de supermarket. Nu op weg naar de eerste plaats: Surfersparadise. Zoals de naam al zegt, het ideale plaatje voor een surfer. Beautiful beach and sun. Na een overnachting zijn we doorgereden naar Noosa heads. Ook deze plaats deed niet veel onder voor de vorige. Zoals de naam van Queensland al aangeeft, the Sun Shine state. Doorgereden naar Rainbow beach en van daaruit naar Fraser eiland op safari(Dingo = wilde hond eiland) met een 2 daagse trip met 12 personen. Heel mooi eiland met een rainforest hierop. Eerste dag strand verkend met zijn bijzonderheden en na een leuke avond met de rest de 2e dag het rainforest doorlopen, wat de nodige musquito beten opleverde. Hierna doorgereden naar Airlie Beach en van daarruit naar Whitsundays eilanden met een raftboat. Gesnorkeld boven the greet barrier reef coral met zijn prachtige subtropische vissen. Ik heb onderwaterfoto's gemaakt, maar die kunnen pas later worden ontwikkeld. Morgen gaan we door naar Cape Tribulation om nog meer rainwoodforrest te bekijken. Kortom het is hier fantastisch en great zoals alles great is hier.
de groeten van Bart, Trudy en Corné

• 02 April 2008 - 10:54

Iris:

super!!!
    ben toch stiekem jaloers dat het niet lukte om een daagjes mee te liften...klinkt heel goed namelijk. bartje tot snel en thnx voor alle boekingen... genietse van de paar daagjes met je ouders en de laatste paar daagjes voor je ouders!

• 02 April 2008 - 13:56

Vjek&Miek:

De berichten van Bart zijn iets uitgebreider, maar des al niet te min klinkt het erg goed.
    Wat een weer zien met jullie zoon, geweldig! Wij zien jullie op het vliegveld en zullen de verhalen wel live horen.
    Heel veel plezier nog.Jullie moeder heeft alles onder controle heb ik begrepen dus geniet er nog lekker van.

Doei

Spreek je nog bart..

Ltr S

• 02 April 2008 - 15:47

Ruud En Angela:

Geweldig om te horen dat het zo leuk is.
    Geniet er nog maar van en heeeel veel plezier Down Under.

Greetz,
    Ruud en Angela

• 03 April 2008 - 08:25

Mario:

Mooi, kort reisverslag! Vergeet niet dat je zo'n reis niet vaak maakt, dus GENIET!!

Groetjes,
    Mario, Ellen, Jop en Chiem.

• 03 April 2008 - 09:18

Reinier:

Veel plezier stevens!

• 03 April 2008 - 15:06

Pieter En Petra.:

het is helemaal niks daar dat hoor ik wel.
    nog veel plezier en geniet ervan tot volgende week.
    (de oudjes tenminste)

Salut P+P+M

• 06 April 2008 - 02:52

Bram:

jah geniet ervan familie stevens!
    en bart, zie jou snel..

• 17 April 2008 - 08:27

Annemijn:

Zo veel foto's, en juist bij iris zie ik er 1 van jou in bikini. SEXY! ;)
    Veel plezier drollewops