Wonderland - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Bart Stevens - WaarBenJij.nu Wonderland - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Bart Stevens - WaarBenJij.nu

Wonderland

Door: stevie

Blijf op de hoogte en volg Bart

28 Mei 2008 | Thailand, Chiang Mai

Hallo iedereen, hier weer een verhaaltje uit het mooie en rare thailand.

Nadat we Bangkok na 1 nacht verlaten hadden waren we op weg naar Koh Samet, om Nino weer te ontmoeten. Na vele malen afgezet te zijn met de prijzen kwamen we eindelijk op het eiland aan, moesten nog een paar euro betalen omdat het een national park was, en stonden we op het strand zonder atm of telefoon. Gelukkig nino toch gevonden en 's avonds weer lekker uitgeweest, alles was mooi verlicht en aangekleed en iedere avond zetten ze het hele strand vol met chill-tafeltjes en matjes. De volgende dag meteen door gegaan naar Koh Samui, daar zijn we 4 dagen gebleven, scootertjes gehuurd en het eiland bekeken, prachtige views gezien. Een thais meisje genaamd Ae ontmoet die met ons is meegereisd voor een weekje. Voor de rest was het alleen maar genieten van de prachtige stranden en de zee en feesten. Na Koh Samui zijn we vervroegd naar Koh Phangan gegaan, omdat 20 mei de fullmoonparty was. Daar ongeveer 5 of 6 dagen gezeten, supermooi en alles was relax. Palmboompjes mooie stranden heldere zee veel feesten. We hadden een bungalowtje recht op het strand, we hoefde ons bed maar uit te rollen en we stonden overdag op het strand, savonds in de party. Unbelievable. Dus toen was het zover, de fullmoonparty, het was geweldig, on the beach, stuk of 10.000 man onder de bodypaint en invloed van alcohol, de grote volle maan laag boven de zee, en party till 10 uur sochtends.. jep thats thailand ;) . De volgende dag zo rot als een kanarie naar Krabi gegaan. We kwamen eraan en hadden geen idee wat of waar we heen moesten, dus zijn we naar Koh Phi Phi gegaan, het mooiste eiland tot nu toe. Helaas een aantal jaren geleden ook getroffen door de tsunami wat nog steeds te zien was maar het was prachtig, met limestone cliffs in de zee en mooie stranden. We hadden nog een dagtripje gemaakt, nino gedoken en bram en ik gesnorkeld. Heel anders dan australia, wel nog 2 haaien gezien, nino nog Morene, haaien en zeeslang (more dangerous than the cobra ). Toen we aan onze lunch zaten bij ' the beach ' van de film the beach. Kwamen er om het af te maken nog wat turtles en dolfijnen langs de boot zwemmen! fantastic.
Na Phi Phi zijn we naar het wereldberoemde Phuket gegaan, wij vonden er geen zak aan! Good boys go to heaven, bad boys go to Patong.. en wij zaten op patong beach, zogenaamd the main beach. Lelijke stranden zee en een vieze stad. En bovendien het duurste plekje tot nu toe. We hadden ons ticket naar Chiang Mai al geboekt, dus wij waren blij. Op maandag vlogen we naar Chiang Mai, Noord Thailand. Nu zitten we dus in Chiang Mai, vandaag een dagtripje in de jungle gemaakt, olifanten bereden(!) bamboo vlotje de rivier over geraft en jungletochten gemaakt, 2 hill-tribes bezocht en een heerlijke local lunch op. Vanacht gaan we naar Laos - Luang Prabang, en blijven daar ongeveer een week. Hier zeggen ze dat in Laos ' no civilication ' is, vandaar dat ik nu maar mijn verhaaltje alvast erop zet. Na Laos gaan we terug naar Bangkok en door naar Cambodia. Maar dat horen jullie nog ;)

Ik heb de details niet meer echt onthouden want er gebeurt echt teveel hier, komt allemaal thuis nog wel !

tot snel iedereen dikke kus bartje

• 28 Mei 2008 - 10:16

Mis je!!

• 28 Mei 2008 - 22:04

Sip:

Hey Big B...

Het gaat goed lees ik!! lekker feesten en genieten van de laatste weekjes:D.. Ik heb me examen gehad en probeer je te evenaren, maar dan op ze hollands:).. Nog veel plezier daar en geniet er van over een maandje moet je het weer met ons doen:D...
    Laters en de groeten S

• 08 Juni 2008 - 05:44

Brammetjeuhhh:

bartjeeeuh

kerel, die fotos van de laatste tijd in ozzy moet ik zeker nog hebben
    i don`t wanna go home, focking kkzooi.

achja, tot snel man
    mis je